zaterdag 19 september 2009

NIEUW: MAILCURSUS CREATIEF SCHRIJVEN
Het experiment met een Schrijfcursus via Mail is uitstekend bevallen. Zowel de cursisten als ik, de docent zijn zeer tevreden over de resultaten.
De lessen zijn verdeeld in duidelijke stappen. Elke stap is afzonderlijk uit te printen, dus de les begint waar en wanneer jij maar wil
Ook is er de keuze of de lessen wekelijks of tweewekelijks zijn. Gemaakte teksten worden ingestuurd en van feedback voorzien.
Reacties van cursisten:
‘ik ben alweer hongerig naar de volgende les.’
‘een uitkomst! Ik bepaal zelf wanneer ik aan mijn les werk’.
‘de uitgebreide feedback is fijn; het zegt me dat je mijn werk serieus neemt.’
‘de laatste les alweer. Vertel me alsjeblieft dat er een vervolg komt.’
Voor herhaling vatbaar dus en tijd voor keuze!


Mailcursus: Schrijverij
Proza & Poëzie gemengd.In 6 speelse lessen krijg je een gevarieerd aanbod, waarin de zintuigen centraal staan.

Mailcursus: Meer Schrijverij
Proza & Poëzie gemengd.6 nieuwe lessen, waarin wederom de zintuigen een grote rol spelen.

Mailcursus: Kort Verhalen“Hoe schrijf je een verhaal?”
Schrijfster Thea Beckman maakte een handleiding die erg bruikbaar is bij het schrijven van een kort verhaal. In 6 lessen doorloop je die handleiding. Aan jou de keuze of je in die periode 1 of meerdere korte verhalen schrijft.

Mailcursus Levensfragmenten
Autobiografisch schrijven. In 6 lessen die herinneringen vangen, die al bestaan, maar nog niet beschreven zijn.

Kosten per Mailcursus €75,00


Voor meer info of aanmelding:Nelly Q. van Dam
Reisleider in verhalenDocente creatief literair schrijven
lander@planet.nl
043 450 31 70

Geen opmerkingen:

Een reactie posten